fbpx
Hulemandens-logo-blaa@1x

det gode kundemøde

Foredrag om udstråling og det gode kundemøde

Efter flere år med corona og hjemmearbejdspladser er det relevant at sætte fokus på mødet med vore kunder. Nogen har fået andre vaner – andet skal pudses af. 

Et underholdende foredrag, der kan kombineres med workshop, hvor virksomheden får mulighed for dialog om hvordan møder vi kunderne

På scenen

Levende foredrag

Jens Balle holder foredrag
Jens Balle holder foredrag

Det første indtryk påvirker automatisk kundens bevidsthed omkring din professionalisme og tillidvækkende kunnen.

Derfor er det vigtigt at klæde sig passende og have en venlig attitude med en imødekommende attitude. 

Det er emnet i dette foredrag.

Jens Balle holder foredrag

det gode kundemøde

Du har en chance for at lave et godt førstehåndsindtryk

Førstehåndsindtryk er vigtige, da de kan påvirke, hvordan andre opfatter os og vores professionalisme.

Adfærdsvidenskaben viser, at vi ofte træffer hurtige vurderinger og beslutninger baseret på vores intuition, også kendt som “System 1”. Dette kan føre til fejl i vores vurderinger og beslutninger, da vi ikke altid tager os tid til at overveje alle oplysninger og muligheder som man gør i “System 2”. 

Det er vigtigt at være opmærksom på, hvordan andre kan opfatte dig.

Booke et gratis onlinemøde og hør mere om mulighederne

Tilbagemeldinger

Tilfredse deltagere i workshop

har du spørgsmål?

Få et gratis møde om mulighederne

Mød Jens Balle på Google Meet og få svar på dine spørgsmål.

Det er gratis og uforpligtende!

Mødet afholdes via Google Meet – du får link til mødet efter bookning!