Stort udbud lokker kunder til ??

Stort udbud lokker kunder til, men det kan også gøre det svært for dem i købsbeslutningen.

Hvis du sælger noget til dine kunder, kender du sikkert til problemstillingen med at have et passende udbud i din butik, webshop eller anden handelsplads.

Nogen kan være nervøse for ikke at ramme alle og derfor fylde ‘butikken’ op med mange – og forskellige – varer. For eksempel åbner en ny restaurant i Kolding med et menukort med både “Sydindiske og mexicanske retter”.

Et stort udbud kan helt sikkert lokke kunder til. Men det kan også skræmme dem og gøre købsbeslutningen vanskelig. Måske endda så vanskelig at de ikke ikke køber noget alligevel.

Det handler denne video om. God fornøjelse!

Få mail når der er nyt​

Lær mere om adfærdsøkonomi

  • Cover til Hulemænd i habitter af Jens Balle

    Hulemænd i habitter – 3. udgave

    kr. 99,00kr. 199,00
    Vælg muligheder This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

Leder du efter noget specielt?

Andre blogs om nudge og adfærdsdesign